Your browser does not support JavaScript!
رابط کاربری جدید وبلاگ لولسا

رابط کاربری وبلاگ تیم طراحی و تبلیغات لولسا به روز رسانی شد. اگر در چند روز گذشته به وبلاگ آگرین مراجعه کرده باشید، حتما با تغییرات اساسی در قالب وبلاگ آگرین را مشاهده کرده اید. رابط کاربری و تجربه کاربری جدید وبلاگ آگرین بر اساس رابط کاربری و تجربه کاربری بخش پرتال کاربران طراحی شده است.

رابط کاربری چیست

رابط کاربری جدید وبلاگ

قالب جدید دارای خصوصیاتی از جمله ریسپانسیو بودن، داشتن نسخه AMP و سرعت بسیار بالا می باشد. این قالب به همراه قالب پرتال کاربران سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا طراحی و اجرا شده است. هدف اصلی ما از این تغییر، سادگی و قابلیت دسترسی بیشتر کاربران بوده است.

با توجه به این که پرتال کاربران سایت لولسا نیز از رابط کاربری مشابه استفاده می کند، تلاش کردیم با ساختاری یک سان، ظاهری برای کاربرانمان فراهم کنیم که بتوانند با مراجعه به همه سایت های ما، به سادگی به بخش های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

پس از تغییراتی که در رابط کاربری سایت اصلی لولسا انجام شده بود، نیاز بود تا بخش های دیگر نیز به روز رسانی شوند. لذا زمان را برای این تغییر مناسب دانستیم تا دست به این کار بزنیم. امید داریم تغییرات جدید، در نظر شما عزیزان مفید و بهینه باشد.

در هفته های جاری چندین تغییر بزرگ را در لولسا مشاهده خواهید کرد. بخش اول تغییر رابط کاربری وبلاگ آگرین بود که این اتفاق انجام شد. برخی دیگر از این اتفاقات شامل راه اندازی پرتال کاربران، سیستم خبرنامه آگرین و کتاب های رایگان آموزشی لولسا می باشد. اما بخش عمده این اتفاقات که در کمتر از یک ماه آینده شاهدش خواهید بود را در زمان ارائه و همزمان با راه اندازی اعلام خواهییم کرد. پس بیشتر به ما سر بزنید، بیشتر پیشنهادات و انتقادات مفیدتان را برای ما ارسال کنید و بیش تر از همیشه از ما بخواهید.

با احترام،

تیم طراحی و تبلیغات لولسا