Your browser does not support JavaScript!
وبلاگ
سئو جوملا
امنیت جوملا
رفع مشکل امنیت جوملا
سئوکار

آموزش جوملا کار چندان سختی نیست. به عبارتی مانند هر سیستم مدیریت محتوای دیگیر، جوملا نیز یک سیستم بسیار ساده و در عین حال بسیار حرفه‌ای برای داشتن یک وب سایت است. یکی از ویژگی‌های جوملا وجود امکانات مختلف درون خود سیستم مدیریت محتوا است. به عبارتی شما برای داشتن امکانات مختلف نیاز به نصب پلاگین و کامپوننت ندارید و بسیاری از ویژگی‌ها درون هسته جوملا گنجانده شده است. اگر دوست دارید بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید در این بخش ما مقاله‌های آموزشی جوملا را گردآوری کرده‌ایم.

طراحی پوستر
طراحی اینفوگرافیک
طراحی لوگو
طراحی کاتالوگ

نمونه قرارداد خدمات طراحی گرافیک را در این بخش می‌توانید مشاهده کنید. اگرچه نمونه قراردادهای کلیه خدمات در صفحه آنها در دسترس کاربران محترم سایت قرار دارد، با اینحال تصمیم گرفتیم تا با جمع آوری و یکجا قراردادن این نمونه قراردادها، دسترسی شما را کمی آسانتر کنیم. در این بخش می‌توانید انواع نمونه قرارداد خدمات گرافیکی را مشاهده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شخصی
خدمات سئو

قرداد طراحی سایت یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد پیش از ثبت سفارش آن‌را مورد نظر قرار می‌دهند. این یکی از حقوق مشتری است که در صورت نیاز بتواند برای دریافت خدمات یک قرارداد دریافت کند. ما در لولسا برای کلیه خدمات، نمونه قرارداد تهیه کرده‌ایم تا مشتریان محترم بتوانند این قراردادها را مشاهده کنند. با اینحال به فکر این افتادیم که بخش قراردادهای طراحی سایت را یکجا جمع آوری کنیم تا بتوانید آنها را در کنار هم مورد بررسی قرار دهید. این قراردادها شامل انواع خدمات طراحی سایت، سئو، امنیت و تولید محتوا می‌شود.

خدمات سئوکار
سفارش
هزینه
مشاوره رایگان

اگه مدت‌هاست که در سئو شاهد تغییرات مثبت نیستی، یک وضعیت ثابت داری و یا حتی در زمان‌هایی رتبه سایت کاهش پیدا کرده، احتمالا یعنی فرصت انجام کارهای سئو نداشتی. سئو نیازمند تخصص، زمان کافی، تجربه و یک برنامه‌ریزی مداوم و دقیق هست. امروز می‌خواهیم خدمات سئوکار را برای برطرف شدن این مشکل بهت معرفی کنیم.

خدمات طراحی کیوآرکد
نمونه‌کار

یکی از پرسش‌هایی که همیشه با آن روبرو می‌شویم این است که آیا کیوآرکد Qr Code لولسا، دائمی و همیشگی است؟ با توجه به اینکه بسیاری از سایت‌ها کیوآرکدهای مدت‌دار به عنوان کیوآرکد رایگان به مخاطبین خود ارائه می‌دهند، لازم دیدیم در این پست همه چیز را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.